14 Ekim 2016 Cuma

Sarah Jio ile yola devam

Kitapları çok satanlar listesinden inmeyen Sarah Jio'nun yazmış olduğu romanlar okuyucuyu içine çekiyor. Resim çizer gibi detaylı tasvirleri sıkmıyor, tam aksine  görüyormuşsun, oradaki sesleri işitiyormuşsun gibi bir his yaratıyor. Yazarı ilk okuduğum kitabı "Mart Menekşeleri" idi.
  
Romantizmin hoş tadıyla gerçekleri  kotarışı,  okuyucuyu sözleriyle, cümleleriyle uzun içsel yolculuklara çıkarması, sade anlatımını o kadar sevdim ki, kitap bitince, olsaydı da devamını da okusaydım diye düşündüm. 

Hani bazı filmler izlersiniz, biter ama siz bittiğine hala inanamazsınız, işte öyle. Mutsuz gidişatları mutlu sonlarla kaynaştırmayı iyi beceren yazarın Mart Menekşeleri dışındaki Türkçeye çevrilmiş tüm kitaplarını okudum ve her birinden ayrı bir tat aldım. Japon ve Kore filmlerine duyduğum tutku gibi, adı Sarah Jio olan bir tutkum daha oldu. Yazarın okuyabileceğim romanlarını bitirdim, şimdi de yeni kitaplarını yazmasını bekliyorum. O vakit Sarah ile  büyülü yolculuklarıma devam edeceğim.

Yazarın okuduğum tüm kitapları:

Agapi (Ölümsüz Aşk)
Böğürtlen Kışı
Gündüz Sefası
Son Kamelya
Yağmur Sonrası
Elveda Haziran
Yeşil Deniz Kabuğu


 

Hiç yorum yok: